29/01/2020


29/01/2020

L'ensenyament està bassat en l'error, qui no s'enganya no aprén

Article "Llegir sense culpa",  idea principal: no cal llegir els grans classics, per a llegar.

Tenim una educación escolástica és a dir, valors massa tradicionals, o bé o mal, i una educación vertical (professor dona la informació, alumnes callats sense aportar res)

Feina com a professor, observar molt als xiquets, per a detectar a temps els problemes de lectura que poden tindre (dislèxies), ja que sino el detectem a temps aquests xiquets poden fracasar.

La funció com a docents, és que els xiquets sàpien llegir i escriure adequadament, però sobretot que els agrade i tinguen gust de fer-ho.

PRÀCTICA 1:





CONTE DE LA MEUA VIDA LINGÜÍSTICA:

Les 4 llengües:

Fa molts, molts anys, exactament 19 anys, als afores d'un bosc, un ratolí va aprendre el castellà gràcies a la seua familia que li la va inculcar des que era ben petit. Quan va arribar a l'escola infantil, la seua mestra gateta els va enssenyar l'anglès, idioma nou del qual va aprendre conceptes molt bàsics com els colors, els animals i els nombres... però no ho feia servir a la seua vida diària.
Més tard, quan ratolí va fer els 6 anys va aprendre un nou idioma, aquest era el valencià, l'utilitzava tant a l'escola com amb la seua familia, ja que els seus pares el parlaven molt sovint.
I per últim, va aprendre el francés, idioma que quasi no sap parlar-lo a dia d'avui, perquè, li'l van ensenyar a l'escola sols 1 any, i no es recorda quasi d'utilitzar-lo.

Comentarios

Entradas populares de este blog

03/02/2020

05/02/2020

PRÀCTICA 5 APRENDRE