24/02/2020


ROF: Reglament orgànic i funcional de centre.
Projecte lingüístic de centre:
Continuïtat entre etapes (Pla d'ensenyament i ús vehicular de les llengües)
En el que hi ha un pla de transició entre Primària i Secudària.

Hem de saber que fer, el que es convenient per als alumnes en eixe període, sense pressió de finalització d'etapa, els mestres de la pròxima etapa s'han d'agarrar per a on els han deixat els Mestres de l'anteior etapa.

Cada nivell educatiu d'educació infantil ha de sumar un total de 1275 minuts setmanals, amb les condicions següents:

VALENCIÀ: 25% mínim
CASTELLÀ: 25% mínim
ANGLÉS: 10%

En la distribució, de les àrees de valencià i llengua castellana han de tindre la mateixa càrrega horària en el còmput total de cada curs.

60 minuts competencia oral en qualsevol llengua
60 minuts de tutoria en qualsevol llengua
Si sobren minuts o s'aprofiten o es reparteixen entre l'horari setmanal.

Hem fet un qüestionari entorn al tema 1 (BLOC I) del temari de l'exàmen.

Comentarios