02/03/2020
La llengua oral:
"Les llengües no s'aprenen primer i s'usen després. S'usen i és llavors quan s'aprenen. És a dir, s'aprén a parlar parlant."
Llei d'Ús i Ensenyament del Valencia (1983): No està reformada, aleshores perd la seua vigencia, i no es compleix com a tal.
- Doble bilingüe: Xiquet que aprén els dos idiomas alhora.
L'estudi del llenguatge infantil es da des d'almenys quatre disciplines:
- Lingüística
- Psicolingüística
- Ciència cognitiva
- Educació-logopèdia
Components de la parla infantil:
- Fonètica
- Lèxic
- Morfosintaxi
- Pragmàtica
Adquisició i aprenentatge del llenguatge, ambdues alhora són igual d'importants.
Teories de l'adquisició del llenguatge:
- Psicoanalítica
- Conductista
- Innatista
- Constructivista
- Interaccionista
- Connexionista
FUNCIÓ SIMBÒLICA: poder extrapolar, del ara i açí.
Comentarios
Publicar un comentario