Vaig a insertar el resultat de la Pràctica 4, he decidit fer-la sobre Frida Kahlo, un personatge que va ser molt important en el segle XX per la seua motivació davant la vida que va tindre...
Obtener enlace
Facebook
X
Pinterest
Correo electrónico
Otras aplicaciones
Comentarios
Entradas populares de este blog
En la classe d'avui, el meu professor va continuar amb l'explicació de com fer una bona presentació de Power Point, però va fer èmfasi en com introduir imatges, vídeos y àudios en les diapositives, per a posteriorment fer una pràctica anomenada "El món de les paraules" que consisteix en fer una presentació de qualsevol tema que s'ensenye en Infantil com: (les estacions, els nombres, l'abecedari, els dies de la setmana...) He après en aquesta classe, nous programes de conversió de formats d'arxiu, que no solament utilitzaré per a fer aquesta pràctica, sinó per al dia a dia. Finalment, ens hem reunit les meues companyes i jo per a organitzar com farem la pràctica, i ja hem decidit moltes opcions per a crear la presentació, el tema principal és Halloween, dia molt important per als xiquets d'Infantil ja que a la majoría els agrada disfressar-se.
El temari a tractar és "L'escola en la societat de l'informació. L'escola 2.0": Primerament, el vídeo tracta de com l'escola ha incorporat les TIC i les noves tecnologíes a les aules. A primera vista és un tema prou fácil d'entendre però el nostre profesor ha incorporat conceptes més díficils com la diferencia entre un aprenentatge asincrònic i sincrònic. Sent el primer quan hi ha un únic emisor i altres múltiples receptos. I el segón, es refereix a quan hi ha un intercanvi de comunicació entre els diferents receptors, és a dir, tots són emissors i receptos alhora. Són conceptes que s'entenen però no els havia escoltat maï. Per últim cal destacar, que integrar les TIC a les aules, no significa que hi haja un inclusió d'aquestes, ja que poden estar a l'aula però no donar-li un ús adequat per a l'aprenentatge. Aleshores és important que els docents es formen per a utilitzar i educar als xiquets amb aquestes noves eines.
Primerament, el nostre profesor ha començat a recomar quins llibres hauriem de llegar per a tindre una biblioteca personal, i aprendre de les experiències de cadascún d'ells... Uns quants dels llibres que ens ha recomanat són: "Multilingües des del bresol" de Anna Solè Mena; "Guía per a pares i Mestres de xiquets bilingües" de Colin Baker; i "Carta a una mestra". Posteriorment, ha explicat la importancia de la diversitat lingüística , les seues varibales sociolingüístiques que es refereix a la varietat lingüística depenent de la zona a on estigues. A més, explicà les lleis, les quals venen del Consell d'Europa. - PPEV: Programa plurilingüe d'ensenyament en valencià. - PPEC: Programa plurilingüe d'ensenyament en castellà. - PEPLI: Programa d'educació plurilingüe e intercultural. Cal destacar, que ha de ser l'escola la que ha de possar equitativament en pràctica l'aprenentatge de les dues llengües, ja que cadascuna en
Comentarios
Publicar un comentario